«Μόνο το σήμα πιστά ακολουθώ» - Τελευταία Νέα...

22/06/26

Ο νεαρός φίλαθλος της ομάδας μας, Λάζαρος Μήλιος, παρέλαβε από την ΠΑΕ ΑΡΗΣ το πρώτο εισιτήριο διάρκειας της νέας αγωνιστικής περιόδου.

«Ευχαριστώ την ΠΑΕ ΑΡΗΣ για το εισιτήριο διαρκείας. Στις πανελλήνιες εξετάσεις ρίσκαρα για να περάσω μόνο στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μπορώ να έρχομαι στο γήπεδο και να βλέπω την αγαπημένη μου ομάδα.

Με οδηγό το σύνθημα: “Μόνο το σήμα πιστά ακολουθώ” θα πρέπει όλοι να σταθούμε δίπλα στην ομάδα μας και τη νέα χρονιά και είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά», δήλωσε ο Λάζαρος Μήλιος στο www.arisfc.com.gr.

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok