«Μόνο το σήμα πιστά ακολουθώ» - Τελευταία Νέα...

22/06/26

Ο νεαρός φίλαθλος της ομάδας μας, Λάζαρος Μήλιος, παρέλαβε από την ΠΑΕ ΑΡΗΣ το πρώτο εισιτήριο διάρκειας της νέας αγωνιστικής περιόδου.

«Ευχαριστώ την ΠΑΕ ΑΡΗΣ για το εισιτήριο διαρκείας. Στις πανελλήνιες εξετάσεις ρίσκαρα για να περάσω μόνο στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να μπορώ να έρχομαι στο γήπεδο και να βλέπω την αγαπημένη μου ομάδα.

Με οδηγό το σύνθημα: “Μόνο το σήμα πιστά ακολουθώ” θα πρέπει όλοι να σταθούμε δίπλα στην ομάδα μας και τη νέα χρονιά και είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά», δήλωσε ο Λάζαρος Μήλιος στο www.arisfc.com.gr.

kappa

                

        

                         

                     

                      

 

ΧΟΡΗΓΟΙ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και σε ορισμένες περιπτώσεις cookies τρίτων μερών για σκοπούς μάρκετινγκ και για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Κάνοντας κλικ στο OK ή συνεχίζοντας την περιήγησή σας στον ιστότοπό μας, αποδέχεστε την χρήση cookies σύμφωνα με τη σχετική πολιτική μας.
Μάθε περισσότερα ΟΚ